torsdag 26. februar 2009

10 000 kr. spørsmålet

Meg og lillesøster nr2

"Malin, hva skal du gå med i morgen?"
"I morgen? Hva skjer da?"
"Monica skal jo feire bursdagen sin, visste du ikke det?"
"Eh, nei, og jeg tror kansje ikke jeg er invitert!"
"Joooda, det står jo på facebook!"

Så mitt spørsmål er; burde jeg gå til anskaffelse av facebook snart?! Jeg føler jeg går glipp av litt mye. Før var det bare en prinsippsak at jeg ikke skulle ha facebook, men nå har til og med mamma og pappa fått seg facebook, eller "face" som det også kalles. Jeg har desverre mistet alle 5000 bildene jeg hadde på PC'en, så jeg er desperat etter bilder. Og som alle vet; "face"=bilder. Dessuten er jeg snokekvinne nr1!

To face, or not to face, that is the question.
/m

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ja. Skaff deg facebook :)

Anonym sa...

Ja!!

Anonym sa...

Du burde skaffe deg facebook Malin ;)

Anonym sa...

Facebook er best. Vi kan bli venner hvis du legger meg til

Anonym sa...

Jeg var finest :D

Anonym sa...

du må få face ;)

Anonym sa...

du bør skaffe deg facebook. så må jeg lone aleine :(

Anonym sa...

ingrid sier ikke det! jeg mener at du ikke skal få deg facebook. det er fakta at det er teit.

Anonym sa...

seks for og én imot, lett, skaff deg face :) det er en fin ting!

drittfjes sa...

face er bæsj.
M

Anonym sa...

DU er bæsj :)