mandag 13. oktober 2008

London

Endelig fant jeg kameraledningen min!! Det betyr såklart bilder fra London. Jeg tok 509, så det var vanskelig og begrense seg. De fleste bildene er spisebilder og tjukkebilder. Men det er fest. Enjoy. PS, bildene er i omvendt kronologisk rekkefølge. Altså, siste bilder først!
Burger King på OsloS. Hærlig. Lekkert!
Skjekk disse muffinsene! I Nothing hill.
Orgasme muffins.
Hyde park. Sarah trodde hyde park var den parken ved Buckingham Palace.
Jeg fikk ekorn bildet mitt i år også! JEEJ


Internt

Ready for lunchcruise.
Lunchcruise på Themsen. Deilig.
Var på Chicago. Så gikk vi ut.....
Slik endte det: Mens Sarah koser seg. Taxi!
McDonalds selvfølgelig!


Kan ikke komme hjem uten telefonboks-bilde!
Picadelly circus
Noen har gått seg vill.
Sushi, carlsberg og babybell. Livet!



Starbucks<3
Fineste jentene mine <33


UMI-hotel helt topp!!

Fina!

fake-ray ban gjengen!

Det var det. Poster sikkert flere bilder senere. Nå må jeg sove. Natta! /malin







6 kommentarer:

Nicola sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Renate sa...

Så ut som en herlig tur. Jeg er misunnelig :D

Anonym sa...

de muffinsene så bare herlige ut :O vil ha!!

Lisa Marie sa...

Åh, LONDON jenter! <3

Lisa Marie sa...

Jeg savner London!!

Anonym sa...

De muffinsene er verdens beste! Fytti!