onsdag 29. oktober 2008

forvirring.

Korsett-kjole, topshop

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre til neste år, når jeg er ferdig med videregående. Jeg har utrolig lyst til å reise utenlands, men jeg tror ikke det blir tilfellet. Jeg tror jeg kommer til å ta ett år i Norge først (Bergen eller Trondheim), og deretter dra til England/London andre året. Det blir mye billigere for da kan jeg reise gjennom universitetet/høyskolen jeg går på. Det er hvertfall det rådgiveren min sier. Skal jeg høre på han? Det jeg er redd for er at jeg aldri kommer meg utenlands, men bare ligger å råtner i Norge.

Jeg vil gjerne ende opp som interiør konsulet til slutt. Det er drømmen.

Hva skal du studere/studerer du? /malin


1 kommentar:

Anonym sa...

Hvorfor enten Bergen eller Trondheim og ikke Stavanger eller noe slikt?