søndag 5. oktober 2008

I'll be back


Her er tingen. Min Pc er uhelbredelig og jeg håper på at mamma og pappa leser dette før jul, og skjønner at Mac ikke hadde vært dumt. Jeg misbruker min venn, Tonje sin pc for å skrive at jeg lever og har det bra. Selvom om pc'en er død, så er ikke jeg kaputta. Jeg har det supah og lever enda på at vi just kom hjem fra en fortreffelig jente tur. Malin vil nok gi litt bilder og informasjon, men jeg vil lekke litt informasjon med å meddele at Malin klarte å prestere med det meste. Hun får velge selv om hun skal si alt. Hun er så bra. Alle jentene var brae. Mye shopping. Mest fra American Apparel, river island, dorethy perkins, urban outfitters, mye vintage, og meg og malin kjøpte kunst. Urbane jenter. Ah, savner blogging.


Det jeg kan dele med dere, er den fine nettsiden av radio viva. På american apparel var det behagelig og fin musikk, og vi spurte hva slags cd som ble spilt. Og da fikk jeg denne nettsiden: http://www.vivaradio.com/ ..nyt det..


stjeler et fint bilde fra tonje for å gi litt mer enn tekst.

Sarah/

Ingen kommentarer: