søndag 26. april 2009

Mitt liv som russ 2

Tissen, tassen, tussen, her kommer bankarussen!

Jeg tør egentlig ikke å kaste vann på 1. og 2.klassinger, men her om dagen måtte jeg gjøre det! Og jeg fikk svi for det!
Dette er saken; ca. 3-4 2.klassinger sitter å soler seg ute på trappa og bare venter på å bli tatt av 30 russ som sitter ute. Anette (som spruter vann på alt og alle) går henn å spruter litt på dem. Da klikker hun ene og dytter Anette utfor trappa (en lang murtrapp). Anette falt heldigvis ikke, men det kunne jo gått veldig dårlig. DERFOR bestemte jeg med for å dynke henne litt. Jeg går henn til henne skikkelig tøff i trynet og heller en vannflaske over henne. Akkurat når jeg skal til å snu meg merker jeg bare at hun tar tak i håret mitt og holder hardt fast! Jeg tenker bare; WTF?! og prøver å pønske ut noe lurt. Det kom aldri noe lurt, og det var til slutt Andrea og et par banneord som fikk henne til å slippe taket.

Når begynte russen å bli banket?


Bildet illustrerer min irritasjon overfor teite 1. og 2.klassinger, og egentlig teite folk generelt.
/m

5 kommentarer:

Anonym sa...

for en bitch! Nå er hun vel nr1 på terrorlista eller hva?

drittfjes sa...

Jeg har ikke lov til å si sånn på internett! ;)
men nei, ikke på min!tør ikke det, ingen vet hva som blir det neste?! hun kommer sikkert til å ta kvelertak på meg, kaste meg gjennom vinduet i andre etasje og få noen til å hoppe ut på meg etterpå.

Drittvarg sa...

Haha, malin - du ble litt eid. Enkelt og greit ;)

Men syns jo absolutt du skal ta igjen. Eller det vil si.. Send Anette på henne. Det er jo faktisk bare henne som er mann nok til å gjøre noe som helst ;) And you know it.. =P

Anonym sa...

Evt en viss Andrea?? siden manne/tøffe/Anette ble lammet og bare sto å så på men hun ropte på hjelp fra Andrea!

bare sier det :)

Anonym sa...

Haha, herregud, pingleruss! Står å roper om hjelp fra medruss.
Vis litt muskler istede!