søndag 19. april 2009

Lekser

Neida, så, joda. Jeg skulle jobbe med historieproskjektet i hele dag. Nå har jeg sittet å sett på OC i fire timer. Hvorfor?
Et høydepunkt er at jeg skal spise chinafood med mamma snart! NAM!

5 (u)intressante ting om meg;
1. Jeg måtte slå opp interessante i ordboka fordi jeg ikke vet hvordan man staver det, jeg er veldig dårlig på rettskriving.
2. Jeg har varmeutløst urtikaria, som betyr at jeg ikke kan bli fysisk varm fordi jeg da kan få allergisjokk å havne i koma. Jeg har faktisk vært lagt inn på sykehuset for det, og er gunnen til at jeg må bære med meg sprøyter i veska!
3. Jeg har en nettby-profil som jeg ikke har vært inne på på ca 1år, fordi jeg kranglet med en jente på "b-post" og er redd for å se hva hun har skrevet til meg.
4. Jeg kan begynne å grine hvis jeg taper et kortspill, fordi jeg er verdens dårligste taper. Jeg blir nesten aldri med å spille brettspill fordi jeg er redd for å tape, selvom det er det gøyeste jeg vet, og jeg nesten alltid vinner.
5. Jeg var på LAN en gang. Jeg spilte CS og følte meg dritkul. Grunnen til at jeg var på LAN'et var fordi jeg likte to av guttene som var der, jeg fikk begge, og det ble megadrama (ja, det var i 9.klasse)

/M

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vil vite mer :D
Hva du skal til høsten f.eks, hvilke gutter du liker, yndlingsklær osv. ;)

Anonym 2 sa...

Hva du og den jenta på nettby kranglet om da? Siden du ikke tørr å se etter hva hun har skrevet?
Og hvem er det du vil ha? Sikter til dagbokinnlegget ditt :p "Du er den jeg vil ha :)"

drittfjes sa...

Anonym 1: Takk :) kommer med videobloggen om ikke så lenge.

Anonym 2: Hehe, egentlig ikke noe spesielt, men det er privat.
Snakker du om på nettby nå? :P Jeg siktet absolutt ikke til noen. Jeg bare syntes det hørtes så fint ut å ville ha noen. :)

Anonym 2 sa...

Ja, det var nettby jeg siktet til :p

drittfjes sa...

okeiieeh. Men det var ingen spesielle :)

Anonym 2 sa...

Beklager at jeg er så nysgjerrig, er bare sånn ;p

drittfjes sa...

hehe, det går veldig greit :)
bare å spørre hvis det er noe mer.

Anonym 2 sa...

Får jeg msn-en din om jeg spør pent? :)

drittfjes sa...

hehe, selvfølgelig. men jeg vil ikke høre noe klaging på msn-adressa! mizzy___007@hotmail.com

Anonym 2 sa...

Taakk :D
Nei, min er ikke noe bedre ;P

Anonym 2 sa...

Ikke at din var noe gale med ;)

Anonym sa...

når kommer videobloggen!?!? cant wait mizzy:)