torsdag 26. mars 2009

Meet my boyfriend

Han er litt sjenert. Han heter Aksel, og han liker blomster, og sitte på data. Også liker han når jeg ler av vitsene hans. Han er forresten også veldig god i senga! Idag møtte jeg Zathx/Kenneth over en kaffe for å snakke om blogging. Det var dødla snilt. Han hadde mye bra og si, selv om vi sporet litt av noen ganger. Jeg fikk i hvertfall vite at han er bortskjemt og at han heller vil være pen og kjip enn stygg med bra personlighet. Hvis ikke du leser bloggen hans må du begynne med en gang; www.zathx.com ,han er kjempesøt! Jeg legger kanskje ut intervjuet senere :)

/m

16 kommentarer:

Anonym sa...

godt å væt, godt å væt!

Anonym sa...

haha! Gratulere med mann :)

herlig du er!

Anonym sa...

Har ikke du type?
Du er jo kjempepen :)

drittfjes sa...

Mikkel: Takk for sist ;)
Anonym1: Takk andrea! Jeg er dritheldig. Aksel (L)
Anonym2: Har ikke det, men takk :)

linn sa...

haaha, så sykt genialt. ^^

Anonym sa...

jeg er Anonym 1 og jeg er IKKE Andrea!

jeg har likestore lår som ei jente sine armer og jeg er homo. så liker jeg å sitte i indianer stilling..

guess who..

Mikkel Gaup sa...

skjerp deg andrea.!

Anonym sa...

Hei :)
Nå har jeg lest gjennom hele bloggen deres, og jeg liker den :D

Til Malin; jeg så at vi hadde mye likt innenfor hva musikk vi hører/hørte på. Så jeg har et spørsmål til deg, hvilket forhold har du til Aqua? :p

Og til dere begge; kan ikke dere lage en videoblogg om dere? :D

Mikkel sa...

Dere må oppdatere oftere!!!

GangSterCat sa...

ja dere MÅ oppdatere oftere, hilsen høy

drittfjes sa...

Mikkel og gangstercat; jaaada :)

Anonym,; takk, jeg har et veeeldig godt forhold til aqua, men mest den første CD'en. kan fortsatt alle sangene på rems og jeg spiller den nå og da :)
Kanskje det kommer en videoblogg på lørdag.... :)

Anonym sa...

Åå, så gøy :D
Hva er yndlingssangen din fra de? ;p
Å jaa, håper det :)

drittfjes sa...

Jeg er ikke sikker på yndlingssang. hm. alle fra aquarium er egentlig bra. (liker ikke så godt doctor jones) men my oh my er en av de bedre :)

kom desverre ingen videoblogg på lørdag, vi sløvet bare, men den kommer! :)

Anonym sa...

Sitter å hører gjennom musikken fra da jeg var mindre, litt morsomt å mimre :p Mine favoritter var vel Aqua og Britney Spears :p

Det går fint, da har vi noe å glede oss til i mellomtiden :)

drittfjes sa...

jeg eeeelsket britney. Spesielt den første og "ops i did it again" CD'en. :)

Jepp jepp. skal prøve å tvinge sarah ;)

Anonym sa...

Haha, da er vi to :D

Hihi, gleeder meg :)