fredag 13. mars 2009

Bartedagen!

Idag var det bartedag på skolen! OG vi fikk russetøy. Festlig! (jeg er seff kulest med bart og thomas ser ut som Slur i Harry Potter)

Andre ting som har hendt i det siste:
Andrea har fått regnbuens farger i luggen (skyt meg for dårlige bilder)
Meg og Anette hadde årets første UTEPILS! På en onsdag (skyt meg mamma)
Og sist men ikke minst; Mikkel Gaup snakker ut om den vonde mistanken, HAN HAR IKKE AIDS! (hvis du trodde det) Ting som skal skje: I morgen skal jeg, Anette, Camilla, Linn og Maria på Greipstad-fest! Jeg gleder meg. JEEEJ! /Malla





11 kommentarer:

Anonym sa...

Så hyggelig du er da, tatt i betrekning at du selv er en av greipsta tøsane !

drittfjes sa...

Jepp, der har du meg :) /m
(det var forresten ikke negativt ment)

Anonym sa...

Det var det fra min side.

Anonym sa...

Du ser ut som en mann på bildet. Gå slik oftere :)

drittfjes sa...

så hyggelig du var da anonym :)

Anonym sa...

Vet.
Men jeg liker faktisk bloggen din/deres.

Anonym sa...

Det er to forskjellige anonym som har skrevet. jeg har skrevet det med tøs, ikke det med bart.

drittfjes sa...

greit å vite

Anonym sa...

Slur? Du skuffer sarah. slur har ikke bart. nå griner jeg av skuffelse.

Anonym sa...

bang!

(eg skaut deg)

Anonym sa...

jeg er deilig :) lenge leve regnbuen