torsdag 21. august 2008

Things,

Noe jeg har kjøpt i det siste.

To Håkan Hellstöm CD'erStor T-skjorte, Monki
Undertøy, GTKjole/topp, H&MSkjerf, GT (19,-)Undertøy, GT
Sko, GoJane
Skoene var mye finere enn forventet, og hadde MYE høyere hæl enn forventet (12 cm), men en jente på 157 trenger hæler. Vil også ambefale nettsiden www.gojane.com til alle. Jeg er kjempefornøyd med alt. Pakken skulle komme 2-4 uker etter bestilling fikk min før 2 uker. Og produktet var mye finere i virkeligheten, enn på bildet. Noen blader, CHIC, marie claire og I-D
Nå MÅ jeg ikke shoppe mer. Hotell til London er forresten bestilt nå :D /malin




10 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så mange fine kjøp! :D

Tina Chan sa...

Hva kostet skoene? Likte de veldig godt

drittfjes sa...

takk :)
Tina Chan: skoene kostet tilsammen rett under 300 :D kjempebillig.
/malin

Anonym sa...

veldig fine sko:)
lyst til å bestille fra GoJane selv, hvordan er det med frakt, toll og betaling?

Carrashwani sa...

bra kjøp :D Har sett endel på de skoene fra gojane selv, de er fantastisk kule. Monki tee'en var også rimelig fresh! Linke?
-S

drittfjes sa...

tonje: jeg kjøpte ikke for over 200kr, så jeg betalte ikke toll :) men frakten var veldig dyr da.
du betaler for det du vil ha med feks visa kort, også får du det du har betalt for ca 2 uker etter. ikke noe vanskelig i det hele tatt! :)
carrashwani: Takk takk!

Anonym sa...

ja, skjønner hvordan man gjør det;)
så du betalte altså rundt 150,- i frakt og det tok ca 2 uker?

Anonym sa...

Fine kjøp!!

btw, poopface, jeg har ny blogg;)

Karoline sa...

Masse fine kjøp<3!

drittfjes sa...

Tonje: jepp :) skulle ta 2-4 uker, men jeg fikk de før 2 uker. også kom de i postkassa.
mari karoline: i've noticed ;)
karoline: Takk, takk!